Lång dag

2011-02-17 22:27:18 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Den här dagen har känt väldigt lång, min rygg är helt åt skogen och halsen är hemsk. Känner att jag håller på att bli riktigt sjuk, har hostat hela dagen och har jätteont i halsen.

Ikea-trippen gick bra iallafall, fick med en hel del grejer hem. Bilder på allt kommer när det är uppmonterat och fixat, vilket lär dröja minst 1-2 dagar med tanke på min onda rygg och min onda hals.

Beställde även barnvagn idag på Babyproffsen, bild kommer i enskilt inlägg. Samt så köpte vi två pyjamaser till bebis, dom med zebra-tema som finns på H&M :) Och jag fick en eyeliner, en ögonbrynspenna, ett par leggings och ett linne av baby. Hoppas på en underbart skön sömn inatt, det behöver jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback