Slösöndag

2011-02-13 09:53:19 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


Nu är den underbara söndagen här, vilket betyder veckobyte men det betyder också att det är skola imorgon. Blä säger jag till det. Men i veckan, på torsdag tror jag, så ska vi äntligen åka till Ikea! Plus att vi förmodligen får hit tvättmaskinen och torktumlaren då, sådär två månader senare liksom..

Idag hade jag tänkt att baka, ska göra browniekladdkakan med digestivekex fast denna gången ska jag göra en halv sats. Meningen är ju att man ska ha en form med höööga kanter, så den förra kakan blev inte så lyckad utseendemässigt och "möjligheten att skära den"-mässigt. Vi får se om den blir lyckad idag :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt med en lugndag o mysigt med bak:)

2011-02-13 @ 15:20:48
URL: http://summermom.blogg.se/
Postat av: Erika

Ser att du har BF 18:e juni, min dotter är född då fast år 2010 förstås ;)

2011-02-13 @ 19:33:34
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Morma

Vad fan handlar detta om!? Varför blev inte jag bjuden på gokaka!!?

2011-02-17 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback