Sovit som en kratta

2011-02-21 09:29:11 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Usch och fy och blä. Jag hatar att vara sjuk, bokstavligen. Jag har sovit så jäkla dåligt inatt att det inte är sant. Har vaknat minst hundra gånger, antingen för att jag måste dricka vatten eller för att jag måste kissa. Jag har till och med drömt flera gånger att jag måste dricka vatten, och sedan vaknat och varit tvungen att göra det. Och en gång drömde jag att jag var tvungen att fylla på vattnet, och vad var jag tvungen att göra när jag vaknade? Har nästan druckit två liter vatten inatt, och snytit mig massa gånger har jag gjort också.

Gnäll gnäll gnäll.

Kommentarer
Postat av: Carin

Jobbigt! Hoppas de blir bättre inatt, kram

2011-02-21 @ 09:31:02
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback