Trött och less

2011-02-02 14:05:12 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Har precis kommit hem, skulle helst lägga mig och sova nu men istället ska jag ställa mig och måla stolarna. Känns som att man bara har en massa saker att göra hela tiden och aldrig blir det klart. Och av minsta lilla ansträngning så får jag ont i ryggen, och håller jag på tills jag får ont i ryggen så har jag ont ett bra tag efteråt också. Men det måste ju bli gjort så det är bara att bita ihop.

Måla stolar, måla bord, slipa väggar, spackla, slipa igen, städa lägenheten som ser ut som ett bombnedslag, diska bort disken.. Ja, listan är lång och fylls på hela tiden. Hade ju varit trevligt om vi kunde komma iväg till ikea nån jävla gång också, men det känns som att det aldrig kommer att hända. Får se ut som en pundarkvart föralltid istället.. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback