Tyst

2011-02-20 19:54:03 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Ja, det har varit tyst här under helgen. Jag har legat sjuk ända sen i fredags, har i princip bara legat i sängen och mått skit från morgon till kväll. Men nu idag kom pappa hit med alvedon vilket hjälpte riktigt mycket. Bara halsen kvar, men det lär ta några dagar till innan den blir bra. Just nu kan jag inte ens gå ut med Hugo för så fort jag blir minsta lilla andfådd så känns det som ett rivjärn i halsen och jag kan knappt andas.

Pappa har som sagt varit här idag och vi fick tvättmaskinen och torktumlaren installerad. Underbart! Håller på att tvätta nu och gud så skönt det känns att veta att man slipper gå ut och ner i tvättstugan för att hämta sina kläder. Plus att vi har torktumlare så nu slipper vi det hemska torkskåpet.

Vecka 24 idag också, mer om det om en stund :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har läst sen tidigare att du inte pratat så mycket om din graviditet med dina föräldrar, hur är det på den fronten nu? :)

2011-02-21 @ 01:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback