Äntligen hemma

2011-01-29 23:03:31 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Nu har vi äntligen kommit hem, mycket senare än väntat så Hugo får stanna hos mamma en natt till. Saknar honom som bara den, kändes väldigt skumt att komma hem och inte ha min lilla älskling här.

Det har iallafall varit helt okej i Skellefteå. Var lite smådrygt att åka bil så länge, fick sjukt ont i ryggen. Och som toppen på allt fick jag och Christoffer dela på en 90's säng. Har nog aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv, vaknade miljoner gånger och hade ont i hela kroppen. Blev överlycklig när jag såg att klockan var 07.08 för då kunde jag stiga upp.

Vi åkte till hallen strax innan 08 och kom därifrån vid 18, sedan åkte vi och åt innan det bar av hemåt. Christoffer var iallafall jätteduktig idag, han klarade alla sina lyft. Samt så var hans familj där och tittade, så jag fick träffa dom också. Hans mamma hade köpt en massa bebiskläder, visar dom imorgon!


Min starka man :D

Kommentarer
Postat av: ettplussett - gravid i vecka 17

Hugo sover som en stock, nybadad och borstad. Ätit bra sen han kom hit men det kan ju vara för konkurrensen av syster :)

2011-01-29 @ 23:40:06
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback