Back to school

2011-01-26 10:25:38 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Då var jag tillbaka, och jag är väl helt okej nöjd med det vi kom fram till.
Kommer att läsa svenska och matte på IV, varje dag i veckan. Sedan som "tillägg" kommer jag att läsa körkortsteori på tisdagar vid halv tre, och på fredagar kommer jag att ha musik som sista lektion. Det enda jag oroar mig över nu är hur faan jag ska ta mig upp vid 07.45 varje morgon ^^ Det får bära eller brista helt enkelt!

Jag kommer iallafall att gå så länge jag orkar nu innan sommaren, sedan börjar jag förmodligen på komvux (vilket inte blir förrän om 2 år men ändå). Det löser sig!

Kommentarer
Postat av: Sanne - mamma till Liam! <3

Vad skönt att det löst sig gumman, alltid roligare att göra nått än bara gå hemma och vänta! Jag läste ju också några ämnen hösten då jag var gravid sen nu ska jag ju börja komvux till hösten :)

2011-01-26 @ 11:30:26
URL: http://sanneswardh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback