Ingen barnvakt

2011-01-16 14:08:50 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Pappa behövde inte åka och jobba så då behöver jag inte vara barnvakt heller. Så ikväll ska jag bege mig till Sandra och spela Bingolotto med henne, minns inte ens sist jag spelade så jag borde få lite "nybörjartur" och dra hem en miljon eller två. Det skulle sitta rätt fint faktiskt, eller kanske en bil så Christoffer känner en riktig press på sig att ta körkortet nångång ;)

Jag ska iallafall hoppa in i duschen nu och sedan ta en promenad till Järnvägskiosken för att köpa en bingolott :)

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: Namnlös som min var ;) Är det en tös blir jag jätte förvånad :D

2011-01-16 @ 16:49:43
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback