Lunch

2011-01-27 11:12:30 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Nu är jag hemma på lunch, har ju bara ca 2-3 minuter hem ifrån skolan så jag passar på att gå hem då jag har lite längre raster. Tycker inte alls om att behöva lämna Hugo ensam för länge, så därför går jag hem och är med honom så får jag kan.
Än så länge så har dagen gått bra, har räknat matte hela morgonen och ska fortsätta med det tills jag slutar. Det som känns lite drygt dock är att jag kommer sitta i samma klassrum dag ut och dag in och antingen räkna matte eller läsa svenska hela dagarna. Bortsett från musiklektionen på fredagar och körkortsteorin på tisdagar. Men jag får stå ut ändå, det är ju inga överdrivet långa dagar så det går nog bra. Jag gillar dock inte om saker bli allt för enformigt, vilket jag redan tycker att det är.
Nu ska jag ta mig något att äta, sen ut med Hugo, sen tillbaka till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback