Måla måla måla måla

2011-01-15 15:53:14 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Igår slipade jag bordet och alla fyra stolar, vilket tog några timmar och var riktigt jäkla jobbigt. Sedan tänkte jag att äntligen får jag börja måla! Jo tjena vad roligt det var, orkade bara måla en stol igår, tog ungefär en timme att måla en endaste stol. Har precis målat en till, två stycken kvar plus bordet. MEN, varje stol ska målas minst 3 gånger innan det är klart så jag är ju inte ens nästan klar.
Om man räknar med att det tar 50 minuter per stol och omgång färg så har jag 500 minuter kvar, alltså typ 8 timmar, plus att bordet ska ha tre omgångar färg också. Kommer fan aldrig att bli klar..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jorå, kämpa på! Jag håller på och målar om mina garderober nu och skulle jag räkna ut hur lång tid jag har kvar skulle jag lägga ner direkt :P

2011-01-15 @ 16:26:26
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback