När jag ändå är igång..

2011-01-01 18:20:24 Inköp
» Kommentarer(0) «


Nu när jag ändå har pengar så är det lika bra att beställa/köpa allt jag länge velat ha men aldrig köpt. Bättre att pengarna går till det jag vill ha och behöver än att jag slösar dom på något annat onödigt. Gjorde precis en beställning ifrån Kicks:


1. Make Up Store Micronized Loose Powder, 235kr
2. Make Up Store Cover all mix, 265kr
3. Chocolate Mud Mask, 19kr
4. Duo ögonfranslim Clea

Ser mest fram emot Cover all mix, har velat ha den concealern så länge jag kan minnas. Ansiktsmasken köpte jag endast för att om man handlar för över 600kr så får man fri frakt, och det fattades en ynka krona. Nu får vi se när detta hamnar hos mig!

Jag är inte klar än, ska beställa ännnu mer saker, wait for it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback