Skellefteå

2011-01-28 13:18:52 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Nu är jag hemma ifrån skolan och sitter just nu och äter fil och flingor. Christoffer kommer hem om ungefär två timmar och då ska vi börja göra oss klara för att åka. Vi ska nämligen till Skellefteå, och två av hans kompisar ska åka med varav en av dom kör. Vi ska sova över på ett kontor och imorgon ska Christoffer tävla i styrkelyft :)

Hugo däremot får inte följa med, han ska hem till min mamma och umgås med sin syster tills imorgon. Kommer att sakna min lilla skrutt, men så länge behöver vi inte vara ifrån varann ändå.

Det lär vara ganska tyst här fram tills imorgon kväll eftersom att jag kommer att vara upptagen typ hela tiden, men det får ni stå ut med ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

haha ha de så kul i lilla skellefteå xD haha själv bo man ju här i hålan x) kram

2011-01-28 @ 15:40:06
URL: http://thatslindaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback