Tjohej

2011-01-09 13:24:34 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Helt galet vad trött och seg jag är! Var hos Cissi till klockan 02.45 igår, var hemma vid 03 och somnade nog inte förrän 4.30 skulle jag tro. Christoffer hade ställt klockan på 8.30 för att vända tillbaka på dygnet, sur och tvär var jag när klockan ringde man lyckades ändå hålla mig vaken. Jag har med andra ord sovit ca 4 timmar, men tydligen så börjar skolan imorgon så det är lika bra att hålla sig vaken resten av dagen.

För övrigt så träffade jag min föredetta mentor i förrgår, han sa att han pratat med rektorn på skolan som lovade att fixa så jag kan studera på IV. Så jag håller tummarna för att allt ordnar sig och att jag hinner läsa klart några kurser innan sommaren iallafall. Ett löfte är ett löfte, så jag hoppas att dom fixar det nu.

Nu ska jag dammsuga, vi har en städardag idag. Har tagit disken och håller på med tvätten, på fredag får vi hit vår tvättmaskin och torktumlare så detta är sista gången jag vistas i tvättstugan. Ska bli så skönt med tvättmaskin och torktumlare i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: evelina

när har du bf? :)

2011-01-09 @ 16:08:38
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback