1 juli

2011-07-01 02:21:59 Gravid med Leon
» Kommentarer(2) «


Då har vi klivit in i juli månad, det blir en julibebis med andra ord. Jag har kommit över det där med att jag ville ha en junibebis, det är ju fortfarande vår underbara lilla bebis så då kvittar det vilken månad han/hon vill kika ut. Och 18e och 28e juni var dom enda datumen som lät rätt i mitt huvud ändå, jag gillar inte höga siffror egentligen och nu vet jag ju att det kommer bli ett lågt nummer.
Jag har bara sovit några timmar på ett dygn nu, men är ovanligt pigg ändå. Jag som brukar sova hela tiden i vanliga fall, men det är ju inte så konstigt att man blir pigg av att veta att det närmar sig. Snart är det morgon och då har vi ju tänkt ringa Sundsvall och se vad dom tycker vi ska göra härnäst. Hoppas att det inte är fullt längre utan att dom har plats för oss ^^

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Eftersom du fick hinnsvepning igår är det nog mycket nära! :)

2011-07-01 @ 06:34:43
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Hoppas dom har plats för dig! =)

2011-07-01 @ 09:45:01
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback