Hemma från BB

2011-07-06 04:23:01 Leon 0-3 månader ♥
» Kommentarer(1) «


Först vill jag bara passa på att tacka för alla fina kommentarer, dom värmer verkligen. Tack!
Igår åkte vi hem ifrån BB, jag var riktigt trött på att vara där och att behöva vara ifrån Christoffer på kvällen och natten. Det var en sån lättnad att få komma hem och än så länge fungerar allt jättebra. Lillskrutten äter, bajsar och sover, precis som det ska vara.
Eftersom att vi åkte hem innan han hunnit bli 48 timmar så ska vi ringa till Sollefteå så fort dom har telefontid så vi får komma dit och göra en barnundersökning och ett PKU-prov (tror jag det hette). Så jag tänkte försöka sova en stund nu, klockan är snart halv 5 på morgonen så det kanske är på tiden att man försöker sova.
Angående ultraljudet dom gjorde på Leons hjärta så hittade dom orsaken till blåsljudet. Han har ett litet hål mellan de stora kamrarna, det är det allra vanligaste hjärtproblemet/felet som finns och hos 9 av 10 personer så växer det igen av sig själv. Dom kommer att följa upp det och göra ett nytt ultraljud igen när han är 6-8 veckor så får vi se om det krympt eller kanske växt igen. Det var inte roligt att höra att något är fel på vår skrutt men oddsen att det skulle vara någon fara är ju inte stora.
Bilder från igår kommer senare för nu ska jag sova en skvätt :)

Kommentarer
Postat av: Evelina - BF 5 juli

Välkomna hem :)

2011-07-06 @ 12:23:01
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback