Ringde till H&M

2011-07-22 15:18:28 Vardagligt
» Kommentarer(4) «


Jag ringde H&M's kundtjänst och hörde vad jag skulle göra, hon sa att det bara var att gå till utlämningsstället och säga mitt namn och att det inte skulle vara några konstigheter. Då var det problemet ut världen!

Angående Leons magont och att jag äter mjölkfritt, vi ger honom Minifom-droppar och Semperdroppar också som ska vara bra mot magont. Så om det blir bättre nu vet ju iofs inte om det är dropparna eller att jag äter mjölkfritt som gör det, men det märker vi sedan då jag ska testa lite försiktigt att börja med mjölk igen och se om han reagerar.

Anonym om Mjölkfritt: Om ni vill testa och se om det går bättre utan mjölk så kan man ju ge honom speciell ersättning utan mjölkprotein och pumpa ut mjölk under tiden för att hålla igång mjölkproduktionen :)

Svar: Det känns lite onödigt då vi isåfall måste köpa en bröstpump vilket inte är det billigaste, och jag gissar på att sån ersättning inte är så billigt det heller. Sen är jag lite anti ersättning när jag vet att jag kan och vill amma.

Kommentarer
Postat av: lotta

sv: De är koffeinet OCH kolsyran.

Så allt med kolsyra bör med avstås.

Prövade bubbelvatten hos modern och TROR han reagerade på det eller så var det snabb reaktion av choklad. i chokladen vet jag inte vad de är kanske skummjölk eller något.

Tror jag kunde äta Risen och de var de enda choklad som gick bra.

Men vet flera stycken som måste avstå Läsk och choklad helt och deras barn har blivit bättre

2011-07-22 @ 20:00:23
URL: http://levamedliten.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken fin blogg du har och grattis till lilla sonen. Våran son hade jätte ont i magen första 1,5 månaden men då gav vi honom minfom droppar och efter vi använt upp en liten flaska så blev det bättre och han kom igång med magen själv efter det. Hoppas verkligen att det kommer bli bra för lilla killen.

2011-07-23 @ 00:46:53
URL: http://ida-liteommittliv.blogspot.com
Postat av: Liinda - Gravid ♥

Jo det är väldigt jobbigt då man inte kan äta ute och det är ju som du säger det är ju verkligen mjölk i allt :/



Nej har vart det i ca 6år men har vetat om det i 4 år då läkarna inte hittade vad det var för fel först o varför jag gick å mådde så otroligt dåligt.



Inga problem hoppas det hjälper, den var en stoor hjälp för mej första tiden då jag inte visste ett s*it om det hehe =)

2011-07-23 @ 16:37:56
URL: http://liiiindhaa.blogg.se/
Postat av: Marre - mamma till Karl

Hoppas att Leon snart blir bra i magen igen och att ni kommer på vad det är som gör att han får ont. Jag har inte haft tid att sitta vid datorn på ett par dagar så nu sitter jag här och läser de inlägg jag missat i din blogg =)

kram

2011-07-23 @ 21:35:53
URL: http://frucullin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback