Glad midsommar

2011-06-24 11:19:04 Gravid med Leon
» Kommentarer(2) «


Medan alla andra roar sig med att supa sig fulla så ska jag och Christoffer bara vara hemma och ta det lugnt. Midsommar känns numera som en ursäkt till att dricka, inte för alla men för många. Synd att det är så dåligt väder, även om jag gillar när det är svalt och skönt.
Idag har jag gått 6 dagar över tiden, imorgon en vecka. Jag trodde att jag skulle vara galen vid den här tiden men det är jag faktiskt inte. Även om den 18e var ett datum man siktat in sig på så känns dom här dagarna som vilka andra dagar som helst. Jag väntade ju lika mycket innan som jag gör nu, så det är inte sån skillnad.
Men jag hoppas att bebis vill komma innan juni månad är över iallafall, datum spelar ingen större roll men juni är vad jag ställt in mig på helt så det får bebis gärna hålla.
En gammal bild från förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan vad cool du är som kan hålla humöret uppe så! Eloge till dig :)

2011-06-24 @ 11:50:32
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag är fortfarande säker på att han kommer den 27e! Haha, vi får väl se om jag har rätt :)

2011-06-24 @ 15:40:29
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback