Hur orkar jag?

2011-06-03 16:40:36 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Idag har jag gjort av med energi och krafter jag inte visste fanns, att jag har ont i kroppen nu är inte konstigt för fem öre. Sängen kom runt halv ett och Christoffer skulle åka och jobba vilket betydde att jag antingen var tvungen att vänta med att få ihop sängen eller göra det själv. Otålig som jag är så gör jag det själv, det var tungt och jobbigt som bara den. Speciellt att bära madrasserna och få dom på plats. Inte så smart drag av mig att lyfta tunga madrasser kanske, men jag har dåligt tålamod så jag gjorde det ändå.
Nu är sängen ihopsatt iallafall och jag är riktigt nöjd! Håller på att tvätta våra täcken och kuddar nu också, när det är klart ska jag bädda rent och ta bild så ni får se hur den ser ut :)

Tro om man ska leta upp någon ork till att slipa inne i garderoben så jag kan börja måla där sedan? Christoffer kommer hem med mat nångång efter 18 så vi behöver inte laga något idag, tur det för det orkar jag inte ^^

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag är likadan! Är värdelös på att vänta. Då gör jag det hellre själv även om det är jobbigt! :P Dum som man är!

2011-06-04 @ 11:14:27
URL: http://lillpyretsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback