Snart i mål

2011-06-04 20:20:16 Gravid med Leon
» Kommentarer(2) «




Idag är det exakt 2 veckor kvar till beräknad förlossning. Det betyder att det är max 4 veckor kvar innan vi får träffa vår efterlängtade bebis! Det känns helt overkligt att det är så nära nu, att jag snart ska bli mamma och att vi snart ska bli en familj på riktigt. Jag längtar helt galet mycket samtidigt som det är lite pirrigt. Tänk när jag sedan får se vårt barn ligga i Christoffers famn, att han ska bli pappa till något vi skapat tillsammans. Halva mig och halva honom

Kommentarer
Postat av: Evelina

Är du säker på att det är 2 veckors övertid som gäller i din kommun innan igångsättning? Jag gick över 11 dagar och fick aldrig höra om nån igångsättning. En annan som bor i en annan stad gick över 21 dagar eller nåt sånt :S Men det är ju inte så ofta det händer som tur är :)

2011-06-04 @ 20:58:29
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är så glad för eran skull!

2011-06-04 @ 23:25:25
URL: http://saranathalie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback