Förlossningen

2011-03-03 14:53:33 Gravid med Leon
» Kommentarer(2) «


Jag ringde in till förlossningen imorse för att jag inte känt bebisen sparka på två dagar. Trots att jag fick höra hjärtljuden igår hos barnmorskan så oroade jag mig såklart eftersom att jag inte känt något. Dom sa att jag borde komma dit så dom kunde göra en kurva på mig. Så jag åkte dit och fick ligga i nästan en timme med ctg-apparaten på magen. Dom tyckte att allt såg bra ut och att det var bra att jag kom in eftersom att jag hade gått och oroat mig. Och medan jag låg där med banden som var spända runt magen så började bebis sparka vilket gjorde mig mycket glad :)

Nu hoppas jag bara att busen i magen kan börja sparka mer regelbundet så jag slipper vara orolig. Jag vill ju inte att något ska hända med vår älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Lucia

Tack snälla =D Din mage är också jätte fin. Det här med att inte känna bebisens sparkar hände också mig när jag var gravid med dotten, varje gång vi åkte in och dom kopplade ctg-apparaten så sparkade bebisen som fan mot bältet =) Hehe envisa små skit ungar hahaha =D



Kram

2011-03-03 @ 17:38:29
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Tack så mycket :)

2011-03-03 @ 20:48:46
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback