Intensivkurs

2011-03-17 16:48:13 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Idag har jag varit förbi bilskolan. Ska dit igen på måndag morgon för att göra en synundersökning så jag kan skicka in papperna till Transportstyrelsen. Sedan behöver jag bara gå på en sån där kurs innan jag får börja övningsköra. Planerar nämligen att ta en intensivkurs innan bebis kommer och förhoppningsvis hinna ta körkortet. Det beror dock lite på hur länge det tar efter att jag skickat in ansökan till Transportstyrelsen och hur bra det går för mig med teorin och körningen.
Vi får se hur det blir helt enkelt! Det hade ju varit förjäkla skönt att ha körkort innan, för att ta det sedan när bebis har kommit lär det inte finnas så mycket tid till.

Kommentarer
Postat av: Magda - Mamma till Elliot

Heja heja! Jag började en intensivkurs när jag var i vecka 26, och sen tog jag extra lektioner och hade mitt körkort när jag var i vecka 33+4. Det underlättar såå mycket att ha körkort. Vi har två bilar också så jag har alltid bilen hemma vilket är skönt. Jag lovar, man är så sjukt stolt när man får det! Lycka till!

2011-03-17 @ 23:30:59
URL: http://momalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback