Jävla snö

2011-03-11 08:51:14 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Senast igår satt jag och en kompis ute på en bänk och njöt utav solen. Det fanns knappt någon snö på vägarna och gräset hade kikat fram på många ställen. Jag sa att nu jävlar är våren på väg på riktigt, men det fick jag ju äta upp idag. Igårkväll började det snöa och förmodligen har det snöat en bra stund in på natten också, möttes iallafall av en jävla massa snö när jag kom ut imorse. Ingen mer barmark, inget mer gräs utan bara snö. Hugo gillade det iallafall, men inte jag :(

Nu ska jag sortera tvätt, sätta igång en maskin och sedan göra frukost!

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Ja, snön kan verkligen ta å ge sig nu!! =)

2011-03-11 @ 09:25:16
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: emma

Jo vi mår bra vi :) Har mycket sammandragningar och jobbigt med foglossning men annars så. själv då?

2011-03-11 @ 10:07:19
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback