Klant

2011-03-21 11:46:40 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Steg upp strax efter 8 imorse för att gå till bilskolan och göra en synundersökning. När jag var påväg hem igen så gick jag i min vanliga takt vilket jag märkt nu att jag inte kan göra längre. Fick ont i magen så jag var tvungen att stanna upp och jag var riktigt andfådd. När jag väl tagit mig upp för alla trappor så kommer jag på att jag glömt att ta med mig nyckeln och Christoffer hade precis åkt för att träna.
Så jag fick snällt gå ut och sätta mig på en bänk och njuta av solen. Det var faktiskt riktigt varmt och skönt, och efter jag suttit där i ca 40 minuter gick jag på skolan och var social ett tag. Jag hade dock inte fått i mig någon frukost så jag blev måttligt glad när Christoffer sa att han var påväg hem igen ^^

Idag är det föräldragruppen igen, Christoffer kan inte följa med och två andra tjejer som brukar vara där ska inte heller dit. Isåfall blir det bara jag och en till tjej, om hon kommer dvs. Känner just nu att jag hellre ligger hemma och sover.. Vi får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Usch vad jobbigt...! =)Men tur det var sol i alla fall!

2011-03-21 @ 12:47:41
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Ok får checka in det när bebis är född;)

2011-03-21 @ 12:51:03
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback