Mannagrynsgröt

2011-03-14 09:35:24 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Godmorgon. Var helt galet trött imorse men Hugo ville ut så jag var tvungen att kliva upp ändå. Nu har jag fått lite energi från solen så jag ljuger inte längre om jag säger att jag är klarvaken. Tänkte göra mig lite mannagrynsgröt, en macka och sätta mig vid teven nu. Efter det är det väl bara att börja sminka sig och göra sig klar, kl 14.30 är det föräldragruppen och eftersom att jag är den segaste människan i stan så måste jag göra mig klar i tid.
Christoffer följer med idag, vilket jag uppskattar jättemycket! Har för mig att vi skulle prata om förlossningen och smärtlindring idag, men är inte helt säker. Det återstå att se med andra ord.

Frukost nu, hej!

Kommentarer
Postat av: Lucia

Hej vännen, och tack så mycket för kommentaren, det värmde verkligen =)



Lycka till på föräldrar gruppen idag, hoppas ni ni lär er allt ni behöver veta inför förlossningen.,



Kram

2011-03-14 @ 14:06:39
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback