Snark

2011-03-01 08:40:03 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Blä vad trött jag är. Men jag var tvungen att kliva upp ändå för det ska komma några gubbar hit och rensa fläkten (?) om jag fattat det rätt. Vi fick en lapp i brevinkastet förra veckan och där stod det att vi skulle städa bort kryddor osv i kryddhyllan iallafall. Hoppas att dom inte är här så länge, så jag kan gå och lägga mig sen igen :)

Ser dock inte fram emot hur Hugo kommer reagera när dom kommer och när dom är här. Han är ju så rädd och fjantig inför nytt folk, så det lär bli en den skällande...

Kommentarer
Postat av: WiMa Designs UF

Hej!

Vi (Malin och Sanna) har ett Uf-företag som säljer sköna bloggdesginer till ett bra pris! Kolla gärna in för att se om det är något du är intresserad av eller tipsa en kompis om oss!

2011-03-01 @ 12:56:42
URL: http://wimadesigns.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack tack =)



Hur mår du annars då?

2011-03-01 @ 13:58:52
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback