Sol

2011-03-08 12:15:30 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Hejhopp. Emma och Ds kom hit igår och umgicks, vi kollade på En unge i minuten och jävlar vad rörd jag blev. Det känns så overkligt att det är min egen tur snart, det går liksom inte att greppa det. Efter det var slut så såg vi iallafall Big brother, programmet man hatar att älska. Jag tycker att varenda en är idioter, ändå kan jag inte låta bli att kolla.
Emma drog strax innan det var slut och Ds stannade kvar ett bra tag. Jag kom inte i säng förrän nångång innan ett, så jag var helt död med andra ord. Sov fruktansvärt skönt inatt iallafall, välbehövt.

Nu ska jag gå och sminka mig och umgås med Sandra en stund. Sedan får vi se vad jag hittar på. Christoffer jobbar ju kväll den här veckan så jag får se till att sysselsätta mig med något. Det är ju soligt och skönt ute så en promenad med vovven blir det nog!
Later :)

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Det låter bra, ska försöka hålla mig vaken nästa måndag så jag får se det :)



Vad kul, jag har lagt till dig också :)

2011-03-08 @ 13:54:48
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback