Det börjar närma sig

2011-05-09 09:09:53 Gravid med Leon
» Kommentarer(3) «




Idag är det 40 dagar kvar till beräknad förlossning. Det börjar verkligen närma sig och jag känner att jag börjar bli lite stressad över att inte ha någonting klart. Men vi har ju planerat in vad som ska köpas och när så förhoppningsvis faller allt på plats snart.

Jag tror att bebisen börjar fixera sig också, det liksom ilar i bäckenet och i den nedre regionen och har gjort det i två dagar nu. Jag hoppas iallafall att det är därför det ilar! Vi får se om en vecka då jag ska till barnmorskan igen, huvudet låg ju iallafall neråt sist så jag hoppas att det gör det då också.

Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Jag har ju läst att de flesta går över tiden, därav mitt svar ;)

Men jag håller tummarna för att du inte behöver det :D



Ja verkligen!

Jättemysigt :D

Vi ska ta reda på det ja.. Jag är för nyfiken, så kan inte låta bli :)

2011-05-09 @ 10:01:01
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: maggie

jo vi skall tillbaka till Taizé nästa år igen! mysiiigt <3 längtar man blir så lungn i kroppen av att vara där.

hoppas ni har lika härligt varmt uppe i den bästa staden som vi har här i stockholm.

kramar

2011-05-09 @ 10:07:52
URL: http://metrobloggen.se/1417/
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja påminn mig inte. Haha.

Börjar bli lite jobbigt redan nu, men jag håller ut :)



Det är ju egentligen inte viktigt att veta.

Men det är ju så spännande!

Viktigaste är ju att bebis är frisk & mår bra :)

2011-05-09 @ 15:18:59
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback