Mannekäng och värdelös bild

2011-05-10 22:11:41 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Idag har jag varit med lillasyster och mamma nästan hela dagen. Först var Amanda här och vi spelade Sims, sedan följde jag med när hon skulle på simskolan och efter det skulle mamma och Amanda gå mannekäng. Är helt slut nu och har ont i hela kroppen. Upptäckte även idag att jag har börjat få vätska i fötterna, supersexigt verkligen ;)

Ännu har jag inte tagit några riktiga magbilder för vecka 35, skäms på mig! Det är för mörkt och dåligt ljus för att ta någon bra bild nu också så imorgon ska jag bannemig fixa det. Men jag tog en värdelös bild med webbkameran nu iallafall, bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback