Sendrag

2011-05-27 10:45:07 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


Har sovit som en kratta inatt, och en av alla gångerna jag vaknade för att vända på mig så fick jag världens sendrag i ena vaden. Jag får alltid panik just för att det gör så ont och jag inte vet var jag ska ta vägen så jag började skrika och råkade väcka Christoffer. Han minns det dock inte idag så det var väl strunt samma egentligen, men ändå. Efter det vågade jag knappt röra på mig när jag skulle försöka vända på mig, och imorse när jag klev upp hade jag skitont i vaden..

Nu ligger jag och håller mig från att somna om, ska nog gå upp och äta lite frukost tror jag. Sedan klockan 13 ska jag vara hos barnmorskan och idag ska vi sammanfatta graviditeten och skriva ett förlossningsbrev om jag inte minns helt galet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh sådär fick jag också typ varje natt för ett tag sen, det har dock slutat nu. De blir som kramp och de går inte att göra något, bara skrika typ. Haha.

2011-05-27 @ 12:15:08
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Erika

Får du bebbe på BF fyller våra ungar år samma dag :)

2011-05-27 @ 12:31:58
URL: http://www.mylittlewords.se
Postat av: Evelina - BF 5 juli

Ja det där med sendrag är ingen höjdare. Vaknade själv med det i natt IGEN :P men jag har lyckats komma på hur jag blir av med det fort; jag sträcker fort upp fotryggen (som om du pressar ner endast hälen och tårna upp mot dig). Då får man en stretch för vaden och det släpper med en gång. Har heller inte ont dagen efter! Kanske inte fungerar för alla och du kanske redan testat det! :)

2011-05-27 @ 14:45:30
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback