Massa strul

2011-11-22 17:15:23 Vardagligt
» Kommentarer(6) «


Det är snart en månad sedan jag beställde en Jumperoo till Leon. Jag beställde den först från Babykul.se där den var billigast, väntade en vecka och mejlade dom och frågade när den skulle skickas eftersom att jag ännu inte fått någon leveransbekräftelse. Då fick jag till svar att dom inte hade den i lager och att det skulle ta 2-3 veckor. Less blev jag och avbröt min beställning för att istället beställa den ifrån Gobaby.se där det stod att den fanns i lager. Väntade ytterligare en vecka utan att få någon leveransbekräftelse, så jag skrev ett mejl till dom också.
Fick till svar att dom skulle få in den förra måndagen och skicka den till mig samma dag, jag skulle då få den i onsdags ungefär. Onsdagen kom, torsdagen kom, fredagen kom men ingen Jumperoo i sikte. Skrev ännu ett mejl och då sa dom att dom inte får in den förrän i slutet på november och jag har den tidigast i början på december. Dålig service att inte informera sådant i tid!

Vid det här laget är jag i stort sett galen OCH desperat. Jag avbröt den beställningen också och vände mig istället till Jollyroom där den kostar 500kr mer. Skickade den här gången ett mejl INNAN jag la min beställning, det visade sig att dom hade en i lager så jag slog till snabbt som ögat. Och vet ni vad, idag kom den! Ska montera upp den och sedan får vi se om det var värt all väntan och 2000kr.

image description

Kommentarer
Postat av: Elin - Melvins mamma <3

Åh vad skönt att den äntligen kom efter allt strul, hoppas Leon gillar den!

2011-11-22 @ 18:36:13
URL: http://summermom.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Hugo

åååååååhhh!!! Jag HATAR sånt där, kan ringa och vara galen på de som är sega och inte håller vad dom säger. Fyfan.

2011-11-22 @ 18:45:41
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fy va ledsamt! Jag hade blivit galen. Tur att du fick tag i en tillslut. Hoppas att den uppskattas! :)

2011-11-23 @ 00:06:50
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: jennie - mamma till malva

Så jäkla dåligt, jag förstår verkligen den frustation..

Billigats är inte alltid bäst, ibland kan det vara värt det :)

2011-11-23 @ 13:28:29
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Amanda 17år & mamma

Min dotter har haft en sådan och hon bokstavligen ÄLSKADE den! :) Det var dock inte förens hon var ca 6-7månader som hon hoppade som en tok i den :)



Trevlig blogg föresten!:)

2011-11-23 @ 15:02:22
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: Malin

Men jollyroom har ju prisgaranti! Står så på förstasidan! :)

2011-11-26 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback