Baka liten kaka

2011-10-05 17:42:48 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Vaccinationen gick bra, Leon skrek direkt då han fick sprutorna men lugnade sig så fort han fick komma upp i min famn. Jag var ju beredd på att han skulle skrika och vara otröstlig ett tag men så var det inte alls. När han har ont i magen är det tusen gånger värre än vad det var idag, så det var skönt :) Nu får vi bara hålla tummarna för att han fortsätter vara som vanligt och att febern håller sig borta.

Jag har precis slängt ihop en kokostosckakaka som står och ska svalna nu. Sist gjorde jag den i en långpanna men idag körde jag bara halva satsen i en rund form med avtagbar kant istället.


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

va skönt att de gick bra o att han inte var otröstlig. Håller tummarna att febern inte kommer.



Det där ser väldigt gott ut! :)

2011-10-05 @ 21:30:45
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback