Marknad

2011-10-02 22:57:40 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Igår var det marknad här i Kramfors så jag och Leon följde med mamma, Amanda och vovvarna för att kika. Jag fick en jättefin ljusgrej av mamma som jag ska visa sen!

Nu ska jag sova och hoppas på en bra natt. Förhoppningsvis får jag lite tid över att sitta vid datorn imorgon så jag kan ladda upp fler bilder, svara på kommentarer och läsa bloggar. Blogg.se-appen är inte i toppklass direkt, lite mer avancerad borde den vara då det tog sådan tid att bli klar med den. Men men, man ska väl vara glad att den finns öht.
Jag längtar efter att sitta vid datorn iallafall så jag kan läsa bloggar via Bloglovin. Det finns ju en app men jag tycker att den är fullkomligt värdelös eftersom att det inte ens går att klicka på "nästa" för att läsa nästa inlägg, vad är annars vitsen kan man ju undra.

Nog med svammel nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

Mysigt med marknad :)

2011-10-03 @ 15:21:20
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback