Utvecklingsfas?

2011-10-11 19:30:51 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Det verkar som att min lilla skrutt är inne i någon utvecklingsfas. Han har gått från en glad liten kille till en riktigt gnällig och mammig kille. Det har varit så sedan i söndags och värst är det på kvällarna. Nu ikväll har det varit bröst i munnen som gäller, inget annat! Han ligger just nu och sover men vaknar stup i kvarten och börjar söka bröstet och gråter. Direkt när han får börja snutta så somnar han om igen, men jag kan ju glömma att försöka med en vanlig napp! Bröst är det som gäller och envis är han som bara den. Härmed kallar jag mig själv för den levande nappen :) Hoppas jag får sova någorlunda inatt iallafall, utan sömn är man inte riktigt människa.


Kommentarer
Postat av: Tea

Hoppas ni får en bra natt.

2011-10-11 @ 21:02:37
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Marre

Känner igen det där med utvecklignsfas kring denna tiden! Men de går ju över och har du tur så märker du inte av nästa utvecklingsfas lika mycket =)

2011-10-12 @ 21:36:55
URL: http://familjencullin.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback