Hårfärg

2011-09-15 09:04:15 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


I förrgår köpte jag blekning och hårfärg. Tanken var att göra slingor för att sedan lägga in en ny rödfärg så håret blir rödare än vad det var innan. Det var ju rätt mörkt innan och jag vill ha det ännu ljusare och rödare. Slingorna gjorde jag samma dag jag köpt grejerna och igår testade jag att lägga i färgbomben och se hur den funkade. JÄKLAR vilken skillnad det blev alltså. Jag vet inte ens om jag behöver färga håret, färgbomben gjorde sitt verkligen!



Med slingorna - Med färgbomben


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Ser riktigt snyggt ut :)

2011-09-15 @ 10:28:05
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback