En sväng på fl

2012-08-21 14:21:24 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Igår kväll åkte jag in till förlossningen för en kontroll. Jag var på stan på eftermiddagen och kände mig helt yr och konstig i huvudet, det ville inte ge med sig så dom på fl tyckte att jag skulle komma in. Allt verkade dock vara bra och proverna var bra, så jag fick åka hem igen. Jag tog två Alvedon innan jag la mig och imorse var allt bra igen. Skönt att det bara var något tillfälligt!

Jag ringde även till Lulebo igår och hörde mig för varför jag inte blivit tilldelad någon av de två lägenheterna som kommit upp på hemsidan. Hon tyckte att det var jättekonstigt och kunde inte svara på det just då utan skulle återkomma till mig idag. Hon har inte ringt ännu och dom stänger om 1,45 h så jag hoppas att hon ringer och har ett bra svar snart.

Jag börjar känna mig lite stressad över att få saker och ting gjorda ut ifall att det skulle sätta igång snart. Jag vill inte komma hem till en ostädad lägenhet där det finns en massa tvätt. Men Leon är verkligen krävande nu, väldigt passande.. Jag kan knappt ens gå på toaletten utan att han blir ledsen så ni kan ju gissa hur lätt det är att göra andra vardagliga saker. Det är inte roligt att laga mat eller diska samtidigt som man har ett barn som skriker, gråter och drar en i kläderna. Jag försöker avleda så gott det går men det funkar inte alltid. Och om jag ska försöka dammsuga så blir han helt hysterisk om jag drar iväg med dammsugaren för då ska såklart han hålla i den och inte någon annan. Det är med andra ord omöjligt att få något gjort öht utan att behöva höra på en arg och ledsen kille :/

Och om ni undrar varför jag inte har svarat på några av era kommentarer så är det för att jag alltid skriver via telefonen och det blir så bökigt. Att sitta vid datorn har jag inte riktigt tid med (samt så vet Leon hur man stänger av den och det gör han gärna).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback