Ettårskontroll

2012-08-15 11:52:39 Leon - 9-12 månader ♥
» Kommentarer(2) «


Ser att jag måste fixa en 12-18 månaders kategori till Leon, lite svårt från appen dock!

Idag har vi iallafall varit på ettårskontroll och varken jag eller Leon tyckte att det var det minsta roligt. Läkaren var väldigt gammal och Leon var rädd för honom. Jag fick tjurhålla honom medan läkaren höll på att känna på diverse kroppsdelar och Leon skrek som en jag vet inte vad :( Inte blev det bättre när han sedan skulle få onda sprutor heller och jag än en gång fick hålla fast honom. När dom stack i benen så spjärnade han emot och typ tappade andan för att det gjorde ont. Fy vad ont det gjorde i mitt hjärta att se, mammas älskade. Men nu är det gjort iaf, bara hoppas på att han slipper feber och mer ont.

Han vägde iaf 10,9 kg nu och vad 77cm lång om jag inte minns alldeles fel.


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Inte kul när man måste hålla fast dom. Nu är det gjort och bra tag till nästa gång ;)

2012-08-15 @ 13:07:37
URL: http://Mammatea.se
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Ja usch, mammahjärtat går i tusen bitar. Min son reagerade på samma sätt på femårskontrollen med vaccination.

2012-08-15 @ 14:32:00
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback