Lite nytt

2012-08-18 19:39:31 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


I torsdags var jag hos barnmorskan och allt såg bra ut. Jag berättade för henne att jag ibland oroar mig för att bebisen ska vara "för liten" eftersom att jag i princip inte gått upp något allt på drygt två månader. Hon sa dock att jag inte behöver oroa mig för det och sa att det var en rejäl klump hon kände när hon kände på min mage, "men det är ingen 5kgs-bebis iaf". Leon vägde ju 3800 gram då han föddes så om jag inte behöver oroa mig att denna bebis väger lite så känner jag snarare tvärt om nu, bamse bebis!

Igår åkte jag och Leon till Christoffers föräldrars stuga och sov där tills idag, skönt med lite omväxling och sällskap. Idag var vi dessutom och kollade på en säng som jag ska köpa, så nu är soffa och säng fixat vilket känns bra. Vi har även varit på rusta och köpt en vardagsrumsmatta, lite lampor och gardiner. Det är mycket kvar att handla men det känns som att man kommit en liten bit iaf! En sväng till Ikea hade inte suttit helt fel :)


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Skönt att allt såg bra ut hos barnmorskan.

2012-08-18 @ 22:10:36
URL: http://Mammatea.se
Postat av: klara

Skönt att du kan ha så bra kontakt och få stöd av hans föräldrar fast det är slut!
Hoppas ni kan bli tsm igen :)

2012-08-18 @ 22:27:36
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Om du kommer till Ikea i birsta så lovar jag att ta hand om dig och hjälpa dig med att bära och prata ut <3

Svar: Det blir isf Ikea i Haparanda, men tack ändå fina du <3
Sandra Karlsson

2012-08-20 @ 20:56:03
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback