Sprutor

2012-12-10 21:26:19 Leon 0-3 månader ♥
» Kommentarer(2) «


Blogg.se-appen har inte samarbetat på senaste men nu verkar det fungera igen. Imorgon ska vi till BVC med Lova för första vaccineringen, hon blir ju 3 månader på onsdag. Jag vet inte hur många gånger jag sagt det men jävlar vad tiden går fort.
När jag kollar på bilder från då hon var nyfödd så kan jag knappt tro att det är samma bebis. Hon har blivit så stor redan, även fast hon bara är 3 månader gammal. Hon är så medveten om allt runt omkring sig, stadig och stark. Jag kan inte föreställa mig att hon snart kommer börja rulla runt, krypa, äta mat och allt sånt där. Det är så fantastiskt att få vara med och se hur en liten bebis växer och blir till ett barn.

Hon har börjat suga på tummen också, så otroligt gulligt! Och Leon, han har lärt sig att klättra. Numera hämtar han en stol för att nå dit han vill, inga lugna stunder här hemma med andra ord. Barnen kan driva mig till vansinne ibland men dom är helt fantastiska. Mina älskade barn, de absolut bästa som finns <3


Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Det ÄR faktiskt helt otroligt allting som händer med ens barn. Att de går från de där små hjälplösa knytena till att bli stora och självständiga -riktigt så långt har vi ju inte kommit än, men någon gång kommer väl det också ;-)

2012-12-10 @ 23:09:10
URL: http://ruina.blogg.se
Postat av: linda

Du har verkligen underbara barn! :)<3

2012-12-11 @ 18:27:12
URL: http://takethislife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback