Tänka efter före?

2012-12-17 06:32:43 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


God morgon. Barnen sover fortfarande men jag är vaken ändå, ingen vits att somna om då jag måste gå upp snart. Om en timme kommer det folk hit som ska börja lägga golv i köket, hallen och i Leons rum. Jag har ingen aning om vi ens kommer kunna sova här och jag har inte heller någon aning om var vi ska ta vägen klockan halv 8 på morgonen. Det är även tänkt att jag ska hinna duscha och göra mig klar, och få färdigt barnen innan dess. Lycka till Sandra!

Det ska iaf bli väldigt skönt när dom är färdiga med golven. Efter det kan hallen och Leons rum tapetseras, och jag kan få börja trivas ännu mer i mitt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback