Tillbaka i tiden

2012-02-02 12:01:59
» Kommentarer(0) «




Oj, detta var längesedan. Ungefär två och ett halv år sedan på Luleåkalaset, då jag och Christoffer precis hade träffats. Jag var lite väl spontan och satte mig på en buss till Luleå för att träffa en kille jag knappt pratat något med. Väl där var det väl mest fest som var i fokus men det hände något mellan oss som gjorde att jag längtade tillbaka när jag åkt hem igen. Jag saknar allt vi gjort när jag sitter och kollar igenom gamla bilder, det känns som att det är så himla längesedan!

Idag ångrar jag inte en sekund att jag satte  mig på den där bussen, det har medfört så mycket bra saker. Det bästa av allt är såklart att vi fått Leon tillsammans, världens finaste lilla kille. Jag älskar både Christoffer och Leon ofattbart mycket, mina grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback