2 för 3 och eye roll-on

2012-01-03 18:35:51 Inköp
» Kommentarer(5) «


Idag var vi på stan ännu en gång, denna gången var det jag, Christoffer och Leon. Vi (läs jag) gick runt och kikade på kläder, sedan fikade vi inne på Shopping, träffade en gammal arbetskamrat till Christoffer på Telia osv. Jag fyndade till mig själv och hittade även lite till Leon. När vi kommer hem till Kramfors ska jag visa allt jag hittat till mig själv, det är en del!


Body och byxor från KappAhl. Rödfärgen på byxorna är dock mer som den på bodyn, dåligt ljus vid den här tiden på dagen.


Denna köpte jag till mig själv efter att ha sett den på reklam. Den ska motverka påsar och mörka ringar runt ögonen. Jag har alltid världens ringar under ögonen och dom syns även om jag sminkar mig, skitfult. Jag hoppas att denna ska fungera, det hade varit underbart. För när man knappt får sova något om nätterna så blir ringarna inte direkt mindre synliga.

Kommentarer
Postat av: amanda

fan, vad jag gillar att du inte är en sån som köper såkallade "killkläder" till din son. mycket färg ska det vara!

2012-01-03 @ 18:44:34
URL: http://dontbeajerk.devote.se
Postat av: Evelina

Jag har den eyerollon fast med concealer i. Den är jätte bra för färgen täcker. Dock vet jag inte om jag tror på denna för det ska ju minska om man använder den ett tag och det gör det inte :/ bara färgen som är bra täckare :/

2012-01-03 @ 19:34:20
Postat av: valeria- Mamma till Williot

en sådan där body har vi med! Supersöt om du fråga mig!

2012-01-03 @ 21:11:53
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: erica

Annars kan jag rekommendera en ögonkräm som motverkar påsar under ögonen, den funkar för mig och för andra som använt den :)

2012-01-03 @ 21:38:17
URL: http://monkeycash.wordpress.com
Postat av: Erica

Det är en ögon kräm som heter nourifusion. Den skyddar även den känsliga huden kring ögonen. Om du är intresserad av vart du kan få tag på den så hör av dig :)!

2012-01-04 @ 07:06:13
URL: http://monkeycash.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback