Blogaward

2012-01-25 15:41:42 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Jag blev en av dom fem på fina Idas kedje-blogaward så därför ska även jag lista 5 stycken av mina favoritbloggar. Tanken är att dom som blivit valda ska göra samma sak i sin blogg.



Jag följer många bloggar så det är lite svårt att inte välja fler än 5 favoriter, men dessa är dom jag gillar bäst (utan inbördes ordning):

Linnéa - En jättefin tjej som kommer ifrån Sundsvall (Alnö) och bloggar om sin fina lilla Lo och bjuder även på en del inredning och foto. Jag började läsa hennes blogg i slutet av hennes graviditet, hon var beräknad i juni precis som jag vilket gjorde det extra spännande. Linnéa verkar vara en varm och trevlig tjej, man blir glad av att läsa hennes blogg! Det är även hon som gjort min fina bloggdesign, tack för det :)

Denise
- En fantastiskt rolig tjej som ganska nyligt blev tvåbarnsmamma. Jag har läst hennes blogg till och från ända sedan hon var gravid med Wilgot (vilket var lite mer än två år sedan) och följde även hennes graviditet med deras Lo. Denise är en tjej som verkar se allt med glimten i ögat, även om det inte alltid går åt det håll man själv vill. Googlar du på "sjukstuga" kommer du förmodligen hamna i hennes blogg ;)

Ida - En blogg jag läst sedan hon var gravid med Hugo, som snart är 8 månader gammal. Superfin tjej och jag älskar att läsa om busiga Hugo, han är så söt :)

Linda - Vi "träffades" i en tråd på Familjeliv eftersom att vi båda var beräknade till juni 2011. Sedan dess har vi pratat, tillsammans med dom andra tjejerna i tråden, och sedan dess har jag följt hennes blogg. Hennes Knut kom i maj och hon har även två tvillingpojkar sedan tidigare, Morten & Vidar. Jag älskar att se videoklipp och läsa om Morten och Vidar, dom verkar vara så roliga. Jag får i stort sett alltid ett leende på läpparna när jag läser Lindas blogg :)

Jessica - En tjej från skåne, mamma till söta Alicia. Jessica tar fantastiska bilder och har på senaste tiden utvecklats jättemycket som fotograf. I hennes blogg bjuder hon på vardagsprat, underbara foton och hon pysslar även med bloggdesign.


Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Hugo

:) <3

2012-01-25 @ 17:08:37
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Jessica - mamma till alicia

Va roligt att jag är en av dom! :D Gulliga du! <3

Så stort det hörs med fotograf, inte ofta man blir kallad det ^^,

2012-01-25 @ 23:08:31
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback