Typiskt?

2012-01-09 00:34:50 Leon - 6-9 månader ♥
» Kommentarer(1) «


Leon har sovit i över två timmar och jag har inte lyckats somna än. Vanligtvis vaknar han ju alltid efter 40 minuter så jag har typ legat och väntat på det. Nu har jag ännu svårare att sova bara för att jag får smått ångest av att veta att jag förlorat två dyrbara timmar med sömn. Kallt är det också, och jag är förkyld.

Undra om Leon fått fnatt eftersom att han sovit så länge? Sist han sov det första passet i över två timmar var flera månader sedan. Hoppas det håller i sig!


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Bara att hålla tummarna för att det håller i sig :D

2012-01-09 @ 06:10:01
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback