I Kramfors

2012-07-14 16:52:59 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


I måndags kom min bror och hans flickvän och hämtade mig och Leon i Luleå. Så sedan dess har vi varit i Kramfors och jag är inte helt säker på hur länge vi blir kvar här. Jag går iaf och väntar på besked från Lulebo om jag får förtur till en lägenhet eller inte. Jag ansökte om det i och med att vi separerat och har barn tillsammans. Jag hoppas verkligen att jag får förtur och att jag lyckas hitta en lägenhet jag kan flytta in i innan nästa bebis kommer. Om inte vet jag inte riktigt hur saker och ting kommer se ut, men förhoppningsvis blir det bra tillslut. Här i Kramfors är det iaf lättare att koppla bort många av tankarna och känslorna, även om dom såklart inte går att ta bort helt. Alla tankar och all stress kring att hitta en lägenhet, hinna köpa möbler och allt som behövs i ett hem osv innan nästa barn kommer tar över dom andra tankarna, vilket faktiskt är skönt. Dom lär väl ändå hinna ikapp så småningom, men jag tar en dag i taget. Det är tur att jag har min fina Leon <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2241598/images/2012/pic_50017522ddf2b324680038ac.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: linda

Finns som sagt om du vill prata gumman!! <33

2012-07-14 @ 21:05:19
URL: http://faceandbeauty.blogg.se
Postat av: PL

Beklagar uppbrottet! Hoppas du hittar en lösning för dig och dina barn. Jag måste ändå få fråga, hur löser du det ekonomiskt nu då Christoffer inte finns med i bilden? tänkte det är ju han som stått för den " ekonomiska delen" i och med att du inte jobbade då du blev gravid med Leon, och heller inte nu efteråt innan du blev gravid med bebisen i magen.. ska ni ha delad vårdnad då jag förstått det som att du stannar kvar i Luleå? Du ska se att det löser sig till det bästa för er alla 3! Lycka till.

2012-07-15 @ 13:17:41
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Du vet att jag tänker på dig! Och om det finns något jag kan göra så hör av dig! <3

2012-07-16 @ 08:39:27
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback