Svett och frustration

2012-06-07 21:59:01 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Idag hände något som jag inte är förvånad över att det händer just mig. Jag gick ut för att gunga med Leon och sedan vidare till Konsum för att handla. Proppar korgen full med grejer då jag märker att jag inte ens har kortet med mig. Jippie! Jag var dessutom bjuden på middag hos svärisarna så jag blev smått stressad och visste inte vad jag skulle göra. Efter en stunds velande så lämnade jag korgen och gick hem för att hämta kortet. Sedan tillbaka till Konsum, betala, hem med alla grejer och till sist iväg till svärisarna. Men halvvägs dit var jag såklart tvungen att vända hem igen för att sätta in fläskfilén, som jag tagit fram för att tina, i kylen.

Det var en svettig middagsgäst som blev bjuden på middag idag. Och jag fick förresten lov att ta en tredje sväng till Konsum innan vi gick hem eftersom att jag hade glömt att köpa en massa saker. Så händelserik var min dag!


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Haha gravidhjärna kallar jag det ;) Själv har jag i veckan glömt låsa bilen (var olåst ett dygn på allmänn parkering), satt på fel platta på spisen och gått där ifrån, glömt att vi var bortbjudna så de fick ringa efter oss...

2012-06-07 @ 23:10:37
URL: http://mammatea.se
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Haha, det är så jobbigt när man står där i kassan och ser att pengarna saknas - eller man drar kortet och det står "medges ej" :-D

2012-06-08 @ 11:26:05
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback