Vårdcentralen

2012-06-11 14:36:07 Leon - 9-12 månader ♥
» Kommentarer(1) «


Imorse var jag med Leon till vårdcentralen då jag sedan någon dag tillbaka märkt att han skelar. Han skelar inte hela tiden men flera gånger över hela dagen, och han skelar med ögonen utåt. Det ser jätteläskigt ut och han har aldrig gjort det förut så därför ville jag att det skulle kollas upp.

Som vanligt när man är på en vårdcentral så får man sitta i väntrummet i något som känns som en evighet innan man får komma in. Vi satt i väntrummet i 40 minuter för att sedan få sagt till oss att dom skickar en remiss till barnmottagningen på Synderby sjukhus och att vi får vänta på en kallelse därifrån. Då hade jag ju lika väl kunnat ringa till Sunderbyn själv så hade vi sluppit sitta i det där varma väntrummet. Nåväl, det ska kollas upp iaf men enligt läkaren på vårdcentralen var det ingen brådska så vi får väl se när vi får någon tid.

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Ja se dessa vårdcentraler!



Ska du se på när Sverige spelar ikväll???

2012-06-11 @ 16:32:37
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback