En sväng på stan

2012-03-17 18:50:51 Inköp
» Kommentarer(1) «


Igår följde jag och Leon med Christoffer till stan. Christoffer skulle träna så jag och Leon tog oss en runda på stan. Jag hade sett i ett annonsblad att det fanns en nyöppnad outlet här i Luleå och det stod att dom sålde både Villervalla och Molo. Självklart gick jag dit men det var en stor besvikelse. 3 ynka Villervalla-jackor hade dom, alla i samma färg. Inget mer av Vv och inget från Molo fanns det heller. Så trist alltså! Men vi fick oss en 30 minuter lång promenad iaf eftersom att outleten låg en bit utanför centrum.

Men jag kom inte hem tomhänt iaf. Jag köpte en bh, ett par underbart slänga mjukisar och en hudlotion.


Kommentarer
Postat av: Ida

Wow, vilken kyrka! :)

2012-03-17 @ 22:33:03
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback