Hej och hå

2012-03-22 07:19:28 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Leon var i princip omöjlig igår. Han ville ingenting och att laga mat var inte det lättaste, även om farmor var och försökte roa honom. Inte ville han äta något heller och helst skulle väl inte jag få äta heller. Massa gnäll och skrik, jag fick både huvudvärk och blev illamående.

Redan vid sju så somnade han och har sovit oroligt nästan hela natten. Även jag la mig vid sju men somnade inte förrän efter åtta nån gång. Gissa när det var dags att stiga upp då? 06.25, lite för tidigt för mig men det är bara upp och hoppa. Nu är vi ute i regnet med vovven, uppfriskande va?


Kommentarer
Postat av: Valeria

Kanske tänder påväg? Hoppas ni får en bra dag idag.

2012-03-22 @ 08:46:42
URL: http://Http://mammavaleria.blogg.se
Postat av: mammaTEA

Hoppas ni får en bättre dag idag.

2012-03-22 @ 08:56:54
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback