Lite shopping

2012-03-29 13:15:47 Inköp
» Kommentarer(1) «


Medan Leon springer runt som en dåre i sin gåstol så passar jag på att blogga lite från mobilen. Jag tänkte visa bilder på mina nya skor, rengörings/hudvårds-kitet från Shiseido, hårfärgen och ett sminkborttagningsmedel. Det var det jag köpte på stan häromdagen, plus jackan som jag visar senare.

Jag började igår med att tvätta ansiktet och köra med ansiktsvatten samt dagcremen, känner mig så duktig, haha. Jag är redan helt len i ansiktet så det känns lovande. Vi får se om det är någon skillnad efter ca en månad och om pormaskarna minskar. Det var dock ett väldigt dyrt märke tycker jag, men jag köpte ju bara ett prova-på-paket som räcker i minst en månad och bara det kostade 450 kr. Tänk då om man sedan vill fortsätta använda produkterna och ska köpa de stora flaskorna, då kostar dom väl 450 kr/st istället. Nåväl :p


Kommentarer
Postat av: Mathilda - mamma till Amelia

Jättefin blogg!!

Funkar den där hårfärgen bra? Blir det bra resultat och lätta att kladda i håret? Vart kan man köpa dom? :)

Kram

2012-03-29 @ 14:19:07
URL: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback