Svar på kommentar igen..

2012-03-19 18:02:59 Svar på kommentarer
» Kommentarer(2) «


L. om Svar på kommentar:
Kan bara upplysa dig om att första kommentaren från ( -L), inte har något som helst sammanhang med den senaste kommentaren från Lina. Det är alltså inte från samma person. Och jag menade iaf inte alls att snoka eller lägga mig i, utan jag är bara nyfiken på hur folk kan klara sig. Och att man frågar visar väl mer på att man är imponerad över hur folk klarar det med kanske inte jätte hög inkomst? det visar ju snarare på att ni inspirerar.. Iaf för mig. Så blanda inte ihop min kommentar med den senaste, för jag menade bara att få lite tips. Och frågor om hur folk klarar ekonomin ( handlar inte om att ni ska behöva fläka ut varje krona, utan bara ge lite tips kanske) Så bara en tanke, du/ni inspirerar mer än ni tror! - Men ja, jag är alltså inte personen som "klagade" på att ni köper märkeskläder..

Svar: Då ber jag om ursäkt för att jag blandade ihop er, tog för givet att det var samma person. Och om vi inspirerar så är det väl en bra grej. Men jag tror helt klart att det är svårt att leva på en vanlig svensk medellön om man har hund och snart två barn, men det är inte det vi gör. Så jag vill inte sitta och få folk att tro att man klarar sig prima ballerina på en svensk medellön, för det tror jag faktiskt inte att man gör.

Kommentarer
Postat av: Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Åh gud, värst vad nyfikna människor det finns. Det finns männhiskor som försöker låta positiva i sina kommentarer men ädnå bara är ute efter att snoka runt.. Så löjligt och så pinsamt!



Håller med dig angående "barnmärkeskläder". Det är oftast inte mycket det skiljer när det gäller dessa vanliga barnmärkesklköderna. Men köper man tex. gucci och alla de, klart de kostar en del!



Stå på dig, du gör ett bra jobb och fokuser på allt det goda i livet istället för det negativa :)

2012-03-19 @ 20:15:51
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja det är så himla roligt att få handla små kläder igen! Jag skulle kunna handla ihjäl mig. Galgarna vet jag faktiskt inte vart de kommer ifrån, jag har fått dem av en kompis.

2012-03-19 @ 20:34:39
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback